
Algemene Voorwaarden
Disclaimer
Privacy Verklaring
Levering & Retouren
Yátova Browacademy biedt de volgende bezorg en afhaal mogelijkheden;
Thuisbezorgen of Afhalen in Nuland
Bestellingen die worden geplaatst op werkdagen vóór 12.00 uur worden geplaatst worden meestal dezelfde dag verzonden.
Deze worden in de meeste gevallen de volgende werkdag bezorgd.
Wij kunnen echter geen garantie geven op de bezorgtijd, omdat wij hiervoor afhankelijk zijn van onafhankelijke bezorgdiensten.
Yátova Browacademy kan daarom ook niet aansprakelijk worden gehouden voor een te late of vertraagde bezorging.
Binnen Nederland & België
Alleen stencils voor airbrush bestellen?
Dat kan voor maar € 4,25 ex. btw
Bestellingen vanaf € 150,- worden gratis verzonden.
Let op deze verzendmethode is ZONDER Track and trace code
Yátova Browacademy kan daarom niet aansprakelijk worden gehouden voor een kwijtgeraakte bestelling bezorging
Verzendkosten voor pakketten binnen Nederland tot € 150,- (exclusief BTW) zijn € 6,95 ex. btw
Verzendkosten voor pakketten naar België tot € 150,- ( exclusief BTW ) zijn € 8,95 ex. btw
Bestellingen binnen Nederland en België vanaf € 150,- (exclusief BTW) worden gratis verzonden
Wij verzenden wereldwijd.
Heb je een bestelling geplaatst in het weekend, tijdens feestdagen of tijdens vakantiedagen? Dan zal je bestelling de eerstvolgende werkdag ingepakt en verzonden worden. Tijdens een vakantie zal dit de eerstvolgende werkdag na de vakantie zijn.
Mocht jouw pakket zoekgeraakt zijn bij de verzendmaatschappij dan kunnen we pas 5 dagen na verzending een onderzoek laten opstarten. De uitkomst van het onderzoek zal ook ongeveer een 5 dagen in beslag nemen. Wij kunnen bij een vermist pakket dan ook pas na dit onderzoek overgaan tot een eventuele vergoeding.
Terugbetalingsbeleid
Mocht je na ontvangst van een product van je aankoop af willen zien, dan kun je deze, mits ongebruikt, op eigen kosten naar ons retourneren. Alleen ongeopende producten in originele staat en in de originele verpakking komen voor vergoeding in aanmerking.
Wanneer de verpakking is geopend en blijkt dat het product niet aan je verwachting voldoet, zoals bijvoorbeeld de kleur, dan kan het product niet worden geretourneerd. Wees dus zorgvuldig bij het plaatsen van bestellingen.
Voorwaarde van retourneren is dat je het product binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retourneert. Maak hier melding van support@yatovabrowacademy.nl, vraag om een retourformulier en stuur het naar:
Yátova Browacademy
tav: afdeling webshop
Pelgrimstraat 1B
5391BL Nuland
Nederland
Let op: het is belangrijk om de volgende gegevens te vermelden bij de retourzending:
- Naam
- Adres
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Ordernummer
- Naam rekeninghouder
- (IBAN) Rekeningnummer
- Reden retour
Als klant ben je verantwoordelijk voor de verzendings- en verpakkingskosten van de geretourneerde producten. Yátova Browacademy is niet verantwoordelijk voor pakketten die tijdens het transport naar Yátova Browacademy zoekraken. Vragen over je bestelling? Mail naar support@yatovabrowacademy.nl
VERKEERDE LEVERING
Heb je (een) product(en) ontvangen dat (die) je niet had besteld, laat de verpakking dan intact. Een ongewenst product dat toch wordt gebruikt of waarvan de deksel of dop is opengemaakt, wordt beschouwd als een product dat door de klant is geaccepteerd. Het aangebroken product kan niet meer worden teruggezonden of geruild.
Maak hier binnen 24 uur nadat je het product ontvangen hebt melding van en mail naar: support@yatovabrowacademy.nl
RUILEN
Het is niet mogelijk om producten om te ruilen. Wil je liever een ander product dan dat je hebt besteld? Retourneer dan het product, volgens voorgaande voorwaarden. Wij storten je aankoopbedrag terug, waarna je zelf het juiste artikel kunt bestellen.
TERUGBETALING
Zodra het pakket in goede orde retour is ontvangen, wordt het aankoopbedrag - minus de verzendkosten - gecrediteerd. De creditering zal plaatsvinden binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending. Bewaar het verzendbewijs – mét track and trace – totdat het aankoopbedrag gecrediteerd is.


Vinden de trainingen altijd in Nuland plaats?
Nee, de trainingen kunnen ook op locatie plaatsvinden. Afhankelijk van wat er met de klant besproken is.
Moet ik zelf een model regelen voor de training?
Je probeert eerst zelf een model te regelen, mocht dit niet lukken geef dit dan op tijd minimaal 72 uur van te voren aan. Dan zorgen wij dat je op de training een model hebt. Voor het verzorgen van een model via Yátova Browacademy betaal je € 15,- ex. btw. We sturen hiervoor een aparte factuur en deze dient voor aanvang van de training voldaan te zijn.
Wat als een groepstraining niet volgeboekt is gaat de training dan gewoon door?
Op onze locatie in Nuland is er plek binnen onze groepstrainingen voor max. 3 personen. Mocht het voorkomen dat een training niet volgeboekt is, dan verplaatsen wij de training kosteloos naar een andere datum. Je mag ervoor kiezen om de training op de geboekte datum door te laten gaan, deze wordt dan omgezet in een privétraining. Er zijn wel extra kosten verbonden aan een privétraining, je betaald € 50,- ex. btw extra voor deze training. Je krijgt hiervoor apart een factuur en deze dient voor aanvang van de training betaald te zijn.
Hoe ziet een trainingsdag eruit?
Een week voor de training wordt je toegelaten tot onze online browacademy. Hier ga je, jezelf alvast voorbereiden met de theorie. Het is belangrijk dat je de theorie vooraf goed doorneemt. Je zorgt ervoor dat je minstens 48 uur voorafgaand aan de training alle onderdelen van de theorie hebt afgerond. Dit zorgt ervoor dat je de producten en de procedures begrijpt, waardoor we ons tijdens de training volledig kunnen focussen op de praktijk en ervoor kunnen zorgen dat we je vaardigheden kunnen perfectioneren.
Krijg ik een certificaat?
Na afloop van de training die je hebt gevolgd, ontvang je van ons meteen een certificaat. Mocht het zijn dat je een training volgt die meerdere dagen duurt dan zul je het certificaat ontvangen op de laatste dag van je training.
Zit er een starterspakket bij de trainingen?
Ja, bij de trainingen tenzij anders staat aangegeven ontvang je van ons een starterspakket. Hiermee kun je meteen na de training van start gaan en je kennis gaan uitoefenen en hiermee je vaardigheden verbeteren.
Ik heb al ergens anders een training gevolgd en wil eigenlijk geen starterspakket is dit ook mogelijk?
Wij werken en trainen met hoogwaardige producten van goede kwaliteit. Hierdoor kunnen wij trainingen tot in de perfectie aanbieden. Wij kunnen niet garanderen als je met andere producten werkt of je dan dezelfde resultaten kunt behalen. Daarom is het bij Yátova Browacademy niet mogelijk om zonder starterspakket een training te volgen tenzij je een online training volgt, of anders is afgesproken.
Geven jullie ook trainingen op locatie voor meerdere personen?
Jazeker! Hiervoor hebben we het 3 maanden programma ontwikkeld. Mocht je liever een andere training op jouw locatie willen neem dan even contact met ons op via: support@yatovabrowacademy.nl zodat we een training op maat voor jouw salon kunnen maken.
Geven jullie ook trainingen buiten Nederland?
Jazeker, mocht je een training willen buiten Nederland neem dan even contact met ons op via: support@yatovabrowacademy.nl
Wij hebben trainingen op maat hiervoor beschikbaar. Wij horen graag van je!

Ik heb een online training gekocht, hoe werkt het dan verder?
Je krijgt van ons binnen 24 uur de link om de training te kunnen volgen.
Als je aangemeld bent binnen ons platform kun je in je eigen tijd de training volgen.
Je sluit de onderdelen af met een quiz of een toets en na afloop van de training ontvang je een digitaal certificaat.
Kan ik mijn online aangekochte training annuleren?
Nee, digitale producten kunnen niet geannuleerd worden. Hier geven wij dus ook geen refund op.
In welke talen kan ik de online trainingen volgen?
De trainingen zijn nu te volgen in het Nederlands. Hier zal vanaf augustus Engels en Spaans aan toegevoegd worden.
We werken momenteel ook aan ondertiteling van de trainingen.
Zijn de trainingen geschikt voor beginners?
Het is natuurlijk altijd beter als je nog geen kennis hebt van wenkbrauwen, om dan een training op locatie te volgen zodat we je kunnen begeleiden en advies kunnen geven. Uiteraard is dit niet verplicht maar wel aan te raden.
Waar kan ik een training op locatie volgen?
Je kunt training bij ons op de locatie in Nuland volgen. Maar het is ook mogelijk om een training op je eigen locatie te volgen. Neem contact met ons op voor meer informatie hierover.
Heeft jullie online academy maar 2 trainingen of gaan er meer volgen?
We starten voor de launch met 2 trainingen, maar werken achter de schermen hard aan nieuwe trainingen. Dus er komen binnenkort meer trainingen online
Wat bieden jullie nog meer aan met jullie online academy?
De online academy bevat naast hele waardevolle trainingen, ook webinars die gevolgd kunnen worden over verschillende onderwerpen.
Onder andere over ondernemerschap, maar ook fotografie en social media. We willen een breed perspectief aanbieden zodat jij optimaal getraind en up to date bent van alle laatste nieuwe technieken.
Kan ik gebruik maken van meerdere trainingen binnen de online academy
Als je een training aangekocht hebt dan heb je alleen toegang tot die training en eventuele gratis te volgen webinars. Mocht je deelnemen aan het jaarprogramma voor scholen of het drie maanden programma voor kapsalons dan kun je gebruik maken van de gehele academy.
Mocht je een trainingsbundel gekocht hebben dan kun je gebruik maken van alle trainingen die daarin zitten.